Segons l’entitat que les gestiona

Segons la finalitat

• Galetes tècniques: Són aquelles que permeten als usuaris registrats navegar a través del lloc web, de l’àrea restringida ia utilitzar les seves diferents funcions, com ara el sistema de comentaris o el cercador.
  • Galetes de personalització: Són aquelles que permeten als usuaris accedir al Servei amb algunes característiques de caràcter general predefinides en funció d’una sèrie de criteris establerts per l’Usuari com, per exemple, l’idioma o el tipus de navegador a través del qual es connecta a aquest lloc web.

Segons la durada

• Firefox
  • Google Chrome
  • Internet Explorer
  • Microsoft Edge
  • Safari

Tractament de dades personals

El Titular és el Responsable del tractament de les dades personals de lusuari. .

Contacte