Detall-taller-simple

Programa aquí i ara

Curs pràctic per desenvolupar habilitats per habitar el moment present i afavorir el propi benestar.

• Del día 2019-10-04 al día 2020-04-03
    Quinzenal, els divendres
    De las 17:30:00 a las 19:00:00
  • Gratis
  • Camí de Maó, 9-11. Ciutadella.

Presentació del curs: 13 de setembre del 2019 a les 19h al Centre Social Sa Nostra, camí de Maó 9-11, Ciutadella de Menorca.

Tots i totes tenim en nosaltres un conjunt d'habilitats que ens ajuden a prestar atenció a l'aquí i l'ara: l’atenció, la respiració, la consciència sensorial, la relaxació, la postura, el moviment i la veu. Durant les sessions les anirem descobrint i posant en pràctica per fer créixer la caixeta d'eines personals pel nostre benestar. El treball amb tot el grup, sumat a la pràctica autònoma amb àudios que s’enviaran als i les participants, pretén convidar a crear una rutina personal per mantenir aquest benestar dia a dia.

Ponent: MARIA BAGUR LLUFRIU

Mestra de música del CEIP Mare de Déu del Toro de Ciutadella.

- Mestra de música del CEIP Mare de Déu del Toro de Ciutadella.
- Màster en Meditació, Relaxació i Mindfulness de la UB.
- Sòcia de l’Associació Balear de Mindfulness.
- Aplicació progressiva del mindfulness a l’escola.
- Facilitadora del curs de Mindfulness del CEPA Joan Mir i Mir de Maó.
- Dinamitzadora dels cursos de mindfulness de l’escola d’adults de Maó, Alaior i Ciutadella.

Ubicació