Detall-taller-simple

MINDFULNESS I EDUCACIÓ

Els nostres companys d'Eivissa ens han convidat a prendre part activa de les primeres Jornades de Mindfulness i Educació a Balears.

Les integrants de l'equip de Menorca Mindful i educació han preparat una presentació on exposen quines son les línees de treball que s'han marcat per a poder introduir el mindfulness a l'educació dels fillets i adolescents de Menorca.

• 2019-10-26
  • 12:00:00
  • Gratis
  • 1000
  • Claustre del Carme i Mercat, Plaza de la Miranda, Mahón, Menorca, Islas Baleares, 07701, España (mare territorial)

Ens omple d'orgull poder mostrar-vos la seva feina, amb la qual ens hauran representat una setmana abans a les Jornades d'Eivissa així com compartir amb vosaltres, les experiències i coneixements adquirits aquests dies de la ma de Josep Luís-Reig, psicòleg que ens ha visitat alguna vegada i que ens haurà xerrat del projecte "Mind Up" i de Teo Luna, del projecte Mindfulness Sukha "crèixer respirant".

Esperem que pugueu venir a conèixer aquest projecte il·lusionant i enriquidor per als nostres fills i filles de la ma de professionals implicades i motivades

Ponent: VARIS PONENTS PER A CADA TALLER

Psicólogas

- GLORIA GARCIA DE LA BANDA: Dra en Psicología. Profesora Titular de la Facultad de Psicología (UIB). Miembro de la Asociación Budista Soto Zen. Instructora certificada del Programa Mindfulness Basado en la Tradición Budista (MBTB) de la Escuela de Atención Plena.

- ALEJANDRA BARRIONUEVO: Psicóloga General Sanitaria. Psicóloga trabajando en la Clínica Quirón de Mallorca (Inca, Soller y Palma). Monitora certificada del programa Mindfulness Basado en Tradición Budista (MBTB) de la Escuela de Atención Plena

Ubicació