L’Associació

L’Associació Balear de Mindfulness té la intenció de ser un vehicle d’intercanvi i trobada entre diferents professionals interessats i interessades en portar el mindfulness a la seva vida diària i a la seva professió.

La creació de l’associació s’enmarca en un context en què les tècniques de mindfulness s’han anat introduint de manera generalitzada en diversos àmbits, des d’una perspectiva científica.

Mindfulness consisteix en prestar atenció a l’experiència present tal i com és, intencionadament i sense judici, evaluació ni reacció. La pràctica de Mindfulness suposa dirigir l’atenció al moment present amb una actitud de compassió, interès, obertura i amabilitat, independientement de si l’experiència resulta agradable o desagradable. (Kabat-Zinn, 2003).

• Promoure i divulgar el Mindfulness com a eina per a la millora de la salut, tant física com psicològica.
  • Estudiar el Mindfulness des de diferents àrees: psicoteràpia, psicologia bàsica, psicologia clínica, educació, neurociència.
  • Col·laborar amb entitats afins als nostres objectius i establir lligams institucionals.
  • Promoure cursos, publicacions i formacions en què participin experts i expertes en Mindfulness.
  • Organizació de cursos i seminaris.
  • Divulgació del mindfulness.
  • Promoció i participació en estudis científics que tinguin com a objectiu l’ús de Mindfulness per a la millora de la salut.
  • Retirs de pràctica intensiva de Mindfulness